Veelgestelde vragen

Antwoord op uw vraag

U kunt ons bereiken per telefoon, fax en e-mail:

Telefoon servicedesk:
Telefoon:   +31(0)546 – 454 105
Ma t/m vr   08:00 – 20:00 uur
Za en Zo     08:00 – 17:00 uur
Faxnummer: +31(0)546 – 454 077
E-mail: info@moving-in.nl

Het hoofdkantoor en distributiecentrum van Moving-In is gevestigd aan het bedrijvenpark Twente 322 te Almelo. Wilt u een afspraak maken of een bezichtiging inplannen? Geen probleem, we leveren door heel Nederland en komen graag bij u langs om onze mogelijkheden te bespreken.

Moving-In verhuurt meubels aan bedrijven en particulieren door heel de Benelux. Onze diensten kunnen worden onderverdeeld in drie takken, namelijk meubelverhuur voor:
• Tijdelijke bewoning
• Verkoopstyling
• Projectinrichting

Het huren van meubelen is in veel gevallen een veel voordeliger alternatief dan het aanschaffen van meubilair bij tijdelijke bewoning. Door het huren van meubels bij Moving-In hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de aanschaf van meubilair, levertijden, transport, styling, montage, opslag enzovoorts! Meubels huren is dus gemakkelijk en voordelig. Ontdek nog meer voordelen op ‘waarom meubels huren

De prijs van een te huren interieur is volledig afhankelijk van de gekozen artikelen, de gekozen stijl en de gewenste huurperiode. Vanwege deze persoonlijke voorkeuren is het niet mogelijk om prijzen te vermelden bij onze artikelen. Wilt u snel weten wat u kunt verwachten of enkele richtprijzen ontvangen? Dan adviseren wij u telefonisch of per mail contact met ons op te nemen. Onze medewerkers kunnen u hier direct meer duidelijkheid over geven.

Nagenoeg al onze artikelen zullen in nieuwstaat of in showroom staat worden afgeleverd. Wanneer u bij onze pakketten kiest voor een budgetinrichting kan het voorkomen dat bepaalde meubelen kleine gebruikssporen bevatten.

Een offerte kunt u snel en eenvoudig aanvragen via onze website of per mail. Klik hier om een offerte aanvraag te doen.

Er is geen standaard minimum afname vereist voor het huren van meubels. Echter, het is niet mogelijk om bijvoorbeeld alleen 1 bedlamp te huren voor een bepaalde periode. Het is dus afhankelijk van de totale aanvraag. Twijfelt u over of uw aanvraag voldoet? Neem dan gerust telefonisch contact met ons. Onze medewerkers kunnen u direct duidelijkheid geven over wat er wel en niet mogelijk is.

De prijs van een te huren interieur is volledig afhankelijk van de gekozen artikelen, de gekozen stijl en de gewenste huurperiode. Vanwege deze persoonlijke voorkeuren is het niet mogelijk om prijzen te vermelden bij onze artikelen. Wilt u snel weten wat u kunt verwachten of enkele richtprijzen ontvangen? Dan adviseren wij u telefonisch of per mail contact met ons op te nemen. Onze medewerkers kunnen u hier direct meer duidelijkheid over geven.

Moving-In gebruikt uw persoonlijke gegevens uitsluitend voor het volledig verwerken van uw aanvraag. Wij zullen deze gegevens niet verkopen of doorspelen aan derden. Bij het niet ingaan op onze offerte zullen wij uw gegevens weer verwijderen uit onze bestanden. Heeft u bezwaar tegen het invullen van uw persoonlijke gegevens. Stuur dan een mail naar info@moving-in.nl

Moving-In streeft ernaar om elke offerteaanvraag binnen 24 uur te voorzien van een passende offerte. In geval van extreme drukte het soms zijn dat het langer duurt voordat u uw offerte ontvangt. Heeft u spoed? Neem dan telefonisch contact met ons om zodat we ervoor kunnen zorgen dat u wel binnen 24 uur een prijsindicatie ontvangt.

Onze basispakketten bestaan uit vooraf vastgestelde items. In principe is het niet mogelijk om hiervan af te wijken. Wilt u echter enkele items vervangen, verwijderen of toevoegen, neem dan telefonisch contact met ons op. In overleg is er heel veel mogelijk.

Oeps! Ook onze collega’s kunnen fouten maken, onze excuses! Geen nood, in dit geval vragen wij u dit telefonisch of per mail even kenbaar te maken. We zullen ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk een correcte offerte retour ontvangt.

Wanneer bij u niet bekend is wat de exacte huurperiode zal zijn dan vragen wij u een schatting te maken van de verwachte huurperiode. De huurprijs wordt namelijk grotendeels gebaseerd op de te verwachten huurperiode.

Moving-In werkt vanuit eigen voorraad. Afhankelijk van onze eigen planning zijn we in staat om op korte termijn te leveren. Mocht er toch een artikel net uit voorraad zijn dan kunnen we een nalevering inplannen of de plaatsing verplaatsen naar een later datum. Om direct inzicht te krijgen in onze mogelijkheden op korte termijn adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen.

Ongeveer een maand voor de overeengekomen einddatum zullen wij contact met u opnemen over eventuele verlening. Heeft u nog niets gehoord of wilt u eerder een verlenging kenbaar maken? Dan is dat geen probleem. U mag uw verzoek telefonisch of per mail aan ons kenbaar maken o.v.v. uw opdrachtnummer.

Een ongeluk zit in een klein hoekje en ook hier gaat er wel eens wat kapot. Schade of defecten aan artikelen horen wij graag telefonisch of per mail. Zodoende kunnen wij met u  een afspraak inplannen voor reparatie of vervanging van het artikel.

De huur van uw interieur eindigt automatisch op de overeengekomen einddatum. De huur wordt dus niet stilzwijgend verlengd en u hoeft niet speciaal hiervoor op te zeggen.

U ontvangt van ons een periodieke factuur die binnen 30 dagen dient te worden voldaan. Betaling geschied door bankoverschrijving of automatische incasso. Wilt u anders betalen? Neem dan telefonisch contact met ons op voor de mogelijkheden.

Korting bij Moving-In is snel gerealiseerd! Betaalt u binnen 8 dagen uw factuur dan ontvangt u 2 % betalingskorting. Betaald u maandelijks per automatische incasso dan ontvangt u op elke factuur 5 % betalingskorting! Heeft u vragen hierover? Neem dan telefonisch contact op met een van onze medewerkers. Wij vertellen u graag hoe het zit.

Met een borg dekt Moving-In zich in tegen bijvoorbeeld fraude, diefstal of extreme schade. De hoogte van de borg is afhankelijk van het aantal gewenste items en de gekozen huurperiode. Bij beëindiging van de huur wordt na het ophalen van uw meubels de borg per bank weer geretourneerd.

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor telefonisch contact op met een van onze medewerkers.

Heeft u een andere vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers via 0546 – 454 105 of stuur ons een e-mail. Onze medewerkers staan u graag te woord!

Waarom meubels huren?

Het concept van meubels huren door bedrijven en particulieren is al tientallen jaren gebruikelijk in andere landen. Ook in Nederland komen steeds meer mensen erachter dat het huren van meubels vaak een voordeliger oplossing blijkt dan de vele andere alternatieven.

Anne ’t Hooft

Offerte aanvragen

Bent u op zoek naar tijdelijke meubels of een compleet interieur? Bij Moving-In helpen wij u graag. Vraag gerust een vrijblijvende offerte aan.